Show menu

MPIK webinar, 2.6.2021: Kako uspeti na Kickstarterju

14. 5. 2021
Termin: 2. 6. 2021 ob 16:00
Lokacija: online dogodek na platformi Zoom
Organizator: Mrežni podjetniški inkubator Koroška (MPIK)

Po več kot desetih letih od ustanovitve najbolj znane svetovne platforme za množično financiranje Kickstarter je ta v septembru 2020 uradno začela delovati tudi v Sloveniji. Zato je sedaj pravi čas za pripravo kampanje!

Žiga Berce je uspešno vodil in svetoval več kot 30 kampanjam, ki so zbrale preko dva milijona evrov sredstev. Zato je delavnico zasnoval zelo praktično, z vsebinami, ki so glede na njegove izkušnje izjemnega pomena za pripravo in izvedbo uspešne kampanje. 

Tako boste izvedeli vse - od tega kako sestaviti ekipo, pripraviti finančni načrt, na kaj morate paziti pri pošiljanju, kakšno vsebino potrebujete pa do tega, kako komunicirati z donatorji. Prav tako vam bo po koncu delavnice na voljo za dodatna vprašanja ter pojasnila.

Z udeležbo na online dogodku boste spoznali:


  • katere ideje so primerne za Kickstarter,
  • kaj so ključne »sestavine« uspešne Kickstarter kampanje,
  • kako poteka Kickstarter kampanja od začetka do konca,
  • koliko finančnih sredstev potrebujete za zagon kampanje,
  • primere dobrih in slabih praks,
  • konkretne nasvete in napotke za delo na vaših kampanjah.

Dogodek je namenjen:


  • vsem, ki se odpravljate na Kickstarter, in bi radi uspešno izpeljali kampanjo,
  • vsem, ki vas na splošno zanima, kaj je to crowdfunding in kako deluje.

Dogodek bo potekal online z uporabo video konferenčne platforme Zoom. Zaradi kvalitete izvedbe je št. mest na dogodku omejeno.

Izvajalec dogodka:

Žiga Berce, vodja marketinškega oddelka pri Taia Translations LTD:

  • imel lastno uspešno kampanjo za prvo slovensko namizno igro na Kickstarterju,
  • mentoriral, svetoval in pomagal pri več kot 30 različnih Kickstarter kampanjah,
  • pomagal zbrati več kot 2 milijona evrov na različnih platformah množičnega financiranja,
  • pripravlja letni pregled slovenskega Crowdfunding ekosistema in njegove rasti,
  • je soustanovitelj CFMeetups dogodkov, ki pomagajo posameznikom in podjetjem lansirati kampanje na Kickstarterju.

Potek dogodka in navodila za spremljanje (2. 6. 2021):


Dogodek bo potekal online z uporabo video konferenčne platforme Zoom. Navodila v zvezi z dostopom do webinarja ter ostale podrobnosti boste prijavljeni prejeli dan ali dva pred dogodkom.


16:00 – 16:05     Pozdrav ter predstavitev aktualnih podjetniških podpornih aktivnosti

16:05 – 17:05     Prvi del programa

17:05 – 17:10     Odmor

17:10 – 18:10     Drugi del programa

18:10 – 18:15     Odmor

18:15 – 19:15     Tretji del programa in zaključek
Udeležba je BREZPLAČNA, OBVEZNA PA JE PRIJAVA (do 31. maja 2021). 


Dodatne informacije: jure.knez@rra-koroska.si ali tel. 059 085 190.

Veselimo se srečanja z vami,
ekipa MPIK RRA Koroška
Aktivnosti v okviru projekta "SIO RRA Koroška 2020-22" sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Projekt se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.