Show menu

MPIK Webinar »Kako se kot startup hitro in učinkovito širiti na tuje trge« – primer »Black Fire« navdušil in pokazal, da se da tudi »drugače«.

19. 3. 2021

Webinar je več kot 30 udeležencem postregel z »lovskimi zvijačami« in praktičnimi nasveti, kako učinkovito in brez distributerjev ali prodajnikov na terenu, uspešno »napadati« tuje trge.

Timotej Gračner, ustanovitelj blagovne znamke Black Fire in marketing manager pri blackfire.si, je z nami delil svoje trike, ki se jih poslužuje pri širjenju na tuje trge. Med drugim, kako z oglasnimi članki do večje prepoznavnosti blagovne znamke, kako izvajati »pritisk« na trgovce s Facebook lokacijskim targetiranjem in virtualnimi asistenti in pridobivanjem B2B strank brez prodajnika na terenu. Prav tako nam je zaupal lovsko zvijačo leta 2021 »cold emailing on steroids« in še celo vrsto drugih B2B lovskih zvijač.

Ob koncu delavnice so lahko tudi sami udeleženci s predavateljem prediskutirali svoje ključne izzive, s katerimi se srečujejo pri poslu in nanje dobili nasvet strokovnjaka iz prve roke.

Dogodek je potekal v sproščenem vzdušju, tako s strani predavatelja, kot proaktivnih udeležencev, ki so po koncu webinarja tudi podali zadovoljstvo za izvedbo in predvsem izredno uporabno vsebino.

Webinar je organizirala RRA Koroška kot vsebinski upravljavec Mrežnega podjetniškega inkubatorja Koroška (MPIK). Izveden je bil v okviru projekta "SIO RRA Koroška 2020-22", ki je sofinanciran s strani EU in MGRT.

Hvala vsem za tako številčno udeležbo! Mi se že veselimo prihodnjega dogodka!

Ekipa Mrežnega podjetniškega inkubatorja Koroška.