V četrtek, 21. 5. 2020, smo v Mrežnem podjetniškem inkubatorju Koroška (MPIK) izvedli že drugi on-line podjetniški dogodek v živo - webinar na temo Moderna pisarna v oblaku - osnova za učinkovito delo in sodelovanje na daljavo.
Webinar je izvedel g. Nejc Založnik iz podjetja GOV-IS d.o.o. Na vsa vprašanja udeležencev pa je odgovoril njegov sodelavec, g. Miha Zajc.
V zadnjih mesecih se je za večino zaposlenih v pisarnah klasična pisarna preselila v njihove domove. Podjetja, ki že koristijo moderno pisarno v oblaku, so tako še bolje izkusila, da je vrednost takšne rešitve res neizmerna za učinkovito sodelovanje, komuniciranje in urejanje dokumentov.
V to trditev smo se prepričali tudi na našem webinarju. Spoznali smo skupek poslovnih aplikacij Microsoft 365, ki nudijo popolno in inteligentno rešitev za ustvarjalnost in varno sodelovanje: SharePoint, Microsoft Teams, Microsoft Forms, Microsoft Power Automate, Power BI in Power Apps.
Podrobneje je bilo predstavljeno orodje Microsoft Teams, ki predstavlja središče za skupinsko delo v Office 365. Je najboljši približek pisarne, ki omogoča enostavno in varno komuniciranje (sestanke, chate, klice, videoklice), sodelovanje z vsemi integriranimi aplikacijami Microsoft 365 in prilagoditve oz. razširitve z več kot 150 ostalimi aplikacijami.
Na koncu smo spoznali še orodji Veeam Backup, rešitev za varnostne kopije in obnovo podatkov, ter Vade Secure za zaščito pred spletnimi prevarami.