Show menu

Posnetek MPIK Webinarja, 21. 5. 2020: Moderna pisarna v oblaku - osnova za učinkovito delo in sodelovanje na daljavo

22. 5. 2020
V četrtek, 21. 5. 2020, smo v Mrežnem podjetniškem inkubatorju Koroška (MPIK) izvedli že drugi on-line podjetniški dogodek v živo - webinar na temo Moderna pisarna v oblaku - osnova za učinkovito delo in sodelovanje na daljavo.

Webinar je izvedel g. Nejc Založnik iz podjetja GOV-IS d.o.o. Na vsa vprašanja udeležencev pa je odgovoril njegov sodelavec, g. Miha Zajc.

V zadnjih mesecih se je za večino zaposlenih v pisarnah klasična pisarna preselila v njihove domove. Podjetja, ki že koristijo moderno pisarno v oblaku, so tako še bolje izkusila, da je vrednost takšne rešitve res neizmerna za učinkovito sodelovanje, komuniciranje in urejanje dokumentov.

V to trditev smo se prepričali tudi na našem webinarju. Spoznali smo skupek poslovnih aplikacij Microsoft 365, ki nudijo popolno in inteligentno rešitev za ustvarjalnost in varno sodelovanje: SharePoint, Microsoft Teams, Microsoft Forms, Microsoft Power Automate, Power BI in Power Apps.

Podrobneje je bilo predstavljeno orodje Microsoft Teams, ki predstavlja središče za skupinsko delo v Office 365. Je najboljši približek pisarne, ki omogoča enostavno in varno komuniciranje (sestanke, chate, klice, videoklice), sodelovanje z vsemi integriranimi aplikacijami Microsoft 365 in prilagoditve oz. razširitve z več kot 150 ostalimi aplikacijami. 

Na koncu smo spoznali še orodji Veeam Backup, rešitev za varnostne kopije in obnovo podatkov, ter Vade Secure za zaščito pred spletnimi prevarami.

Posnetek webinarja si lahko pogledate na spodnji povezavi.

Ekipa Mrežnega podjetniškega inkubatorja Koroška

Posnetek Webinarja: Moderna pisarna v oblaku - osnova za učinkovito delo in sodelovanje na daljavo