Show menu

MPIK Webinar, 21.5.2020: Moderna pisarna v oblaku - osnova za učinkovito delo in sodelovanje na daljavo

11. 5. 2020
Termin: četrtek, 21. 5. 2020, 10:00 - 12:00
Lokacija: on-line dogodek na platformi Zoom

Pisarna že zdavnaj ne predstavlja zgolj prostora z mizo, ekranom in kupom papirjev ob strani. Ker postajamo vedno bolj mobilni, se temu prilagaja tudi poslovanje. Z dostopom do interneta kjer koli in kadar koli, smo pridobili tudi možnost komunikacije, sodelovanja in dostopa do dokumentov, kadar to želimo. Vse to pa je potrebno »zapakirati« tudi v produktivnost.
 
Kako učinkovito sodelovati, komunicirati in urejati dokumente, čeprav ne sedimo za isto mizo? Že uveljavljena rešitev #Teams, ki je marca dosegla 44 milijonov dnevnih uporabnikov po svetu, je namenjena prav temu.
 
Na webinarju se bomo sprehodili preko aplikacij moderne pisarne v oblaku Microsoft 365 (Office) s poudarkom na orodju za skupinsko delo Microsoft Teams. Dotaknili pa se bomo tudi izboljšanja zaščite elektronske pošte pred lažnim predstavljanjem s pomočjo Vade Secure rešitev in možnosti varnostnega kopiranja podatkov z Veeam.

Z udeležbo na webinarju boste spoznali:


  • Kaj je moderna pisarna v oblaku?
  • S kakšnimi izzivi se soočajo podjetja na področju komunikacije in sodelovanja?
  • Kako pri komunikaciji in sodelovanju pomagajo orodja Microsoft 365?
  • Kako lahko z Vade Secure rešitvami dodatno zaščitimo elektronsko pošto?
  • Varnostno kopiranje dokumentov z Veeam Backup.

Webinar je namenjen:


  • podjetnikom in podjetjem (neglede na velikost in dejavnost, ki jo opravljajo), 
  • potencialnim podjetnikom, ki so še v fazi razvoja lastne poslovne ideje.

Webinar je brezplačen, število mest pa je omejeno!

Izvajalca webinarja:

Nejc Založnik in Miha Zajc, podjetje GOV-IS d.o.o.:

  • Podjetje GOV-IS d.o.o. je specializirano za hitre in učinkovite rešitve na področju informacijskih tehnologij. Njihova specializacija zajema predvsem informacijsko varnost, virtualizacijo, arhiviranje podatkov ter strežniško in mrežno arhitekturo.
  • So moderen IT sistemski integrator s sedežem podjetja v MPIK Slovenj Gradec ter podružnico v Velenju. V regiji je GOV-IS d.o.o. vodilno podjetje na področju informacijske varnosti in optimizacije informacijskih tehnologij, na področju Microsofta pa so prepoznani kot kakovosten in zanesljiv ponudnik Microsoft 365 in Azure rešitev, na kar kažejo tudi njihove kompetence.
  • Zavedajo se, da je znanje ključnega pomena. Njihovi zaposleni so strokovnjaki s preko 10 let delovnih izkušenj, znanja pa redno nadgrajujejo z izobraževanji doma in v tujini. 
  • Webinar bo vodil Nejc Založnik, ki je pri GOV-IS d.o.o. zadolžen za marketing in prodajo. Pri odgovorih na tehnična vprašanja se mu bo pridružil Miha Zajc, vodja inženiringa (CIO) in prokurist v podjetju GOV-IS d.o.o. 

Trajanje webinarja in navodila za spremljanje


  • webinar se prične ob 10:00 in bo trajal do 12:00,
  • navodila v zvezi z dostopom do webinarja in ostalimi podrobnostmi prejmete dan ali dva pred dogodkom.

Udeležba je BREZPLAČNA, OBVEZNA PA JE PRIJAVA (do 19. maja 2020). Za BREZPLAČNO PRIJAVO KLIKNITE TUKAJ.

Dodatne informacije: jure.knez@rra-koroska.si ali tel. 059 085 190.

Veselimo se on-line srečanja z vami :)

Ekipa MPIK RRA Koroška

Dogodek poteka v okviru projekta "SIO RRA Koroška 2020-22", ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Projekt se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.