Show menu

4. MPIK Zajtrk

5. 2. 2016
Na tokratnem dogodku je beseda tekla o mreženjuMarsikateri poslovnež ne ve, da kar 98% podjetij na svetu računa na pridobivanje strank ˝od ust do ust˝, a ima zgolj 3% podjetij sistem za pridobivanje priporočil s pomočjo trženja ˝od ust do ust˝. Osnova za uspešno podjetništvo so vedno sklenjeni posli, torej nove stranke. Kako priti do novih strank na bolj učinkovit in seveda cenejši način? Zakaj lahko z dobrim znanjem o mreženju uspemo hitreje in predvsem ceneje od klasičnih ˝reklamnih˝ prijemov? Zakaj je mreženje pomembno in zakaj lahko to znanje nadomesti marsikateri drago plačan oglas?
V kratkem predavanju g. Matjaža Štamulaka iz podjetja SCUTUM d.o.o., smo spoznali zakaj je mreženje v poslovnem svetu tako pomembno in kako se ga pravilno lotiti.  Med drugim smo se opremili tudi s konkretnimi napotki, kako preko mreženja pridobiti več posla in več novih strank. V nadaljevanju nam je g. Tomaž Kurmanšek, predsednik BNI organizacije Mostovi, tudi predstavil organizacijo, ki se prav načrtno ukvarja z mreženjem. Sledilo je "mreženje v praksi", kjer smo udeleženci na praktičen način spoznali kako se najbolj učinkovito predstaviti v 1 minuti.

Hvala vsem za prijetno in koristno druženje!
Ekipa MPIK